Pēc Pirmā pasaules kara beigām sievietes koptēlā pamazām sāka ienākt elemeti no vīriešu stila. Sievietes jau bija atbrīvojušās no korsetēm, kas traucēja kustēties, padarīja ķermeņa proporcijas par nedabiskām. Dāmu dzīvesveids kļuva kustīgāks, piesātinātāks, tāpēc arī drēbes kļuva brīvākas, ērtākas, taču nezaudēja eleganci.
Divdesmito gadu beigās strauju popularitāti ieguva franču dizainere, brenda dibinātāja - Koko Šanele. Viņa motivēja sievietes vilkt bikses - parādīt, ka viņas var darīt visu to pašu, ko dara vīrieši.Svarīgs šī laikmeta elements - cepures, mazās cepurītes un citas galvas rotas. Manuprāt, tas ir saistīts ar to, ka pēc Pirmā pasaules kara sivietēm populārs bija īss matu griezums. Sievietes nogrieza savus garos matus ne tikai modes dēļ, bet gan tādēļ, ka pēc kara gaisa ķīmiskais sastāvs pasliktinājās, tas atspoguļojās matu stāvoklī - tie bija trausli un sievietēm tie bija jāgriež īsāki. Tā kā frizūru izvēle īsam matu griezumam ir ierobežota, sievietes izvēlējās savu koptēlu papildināt ar galvas rotām. To spektrs bija ļoti plašs - gan mazas piespraudes ar dārgakmeņiem, gan lielākas spalvu un pērlīšu konstrukcijas, gan klasiskas platmalets.
Divdesmito gadu beigās strauju popularitāti ieguva franču dizainere, brenda dibinātāja - Koko Šanele. Viņa motivēja sievietes vilkt bikses - parādīt, ka viņas var darīt visu to pašu, ko dara vīrieši.Svarīgs šī laikmeta elements - cepures, mazās cepurītes un citas galvas rotas. Manuprāt, tas ir saistīts ar to, ka pēc Pirmā pasaules kara sivietēm populārs bija īss matu griezums. Sievietes nogrieza savus garos matus ne tikai modes dēļ, bet gan tādēļ, ka pēc kara gaisa ķīmiskais sastāvs pasliktinājās, tas atspoguļojās matu stāvoklī - tie bija trausli un sievietēm tie bija jāgriež īsāki. Tā kā frizūru izvēle īsam matu griezumam ir ierobežota, sievietes izvēlējās savu koptēlu papildināt ar galvas rotām. To spektrs bija ļoti plašs - gan mazas piespraudes ar dārgakmeņiem, gan lielākas spalvu un pērlīšu konstrukcijas, gan klasiskas platmalets.
sudiig
AtbildētDzēst